Runnersclub

Opracowanie nowego produktu

Misja

Stworzenie nowego produktu dla sklepu biegowego, rozszerzającego ofertę, zwiększającego wartość koszyka zakupowego jako produkt dodatkowy oraz budzący zainteresowanie nowych klientów.

Realizacja

Produkt, który zdecydowaliśmy się wprowadzić do oferty sklepu to kawa ziarnista. Aktualnie rynek kawy speciality w Polsce zalicza skok rozwojowy, a ludzie coraz częściej i chętniej wybierają świeżo palone kawy z lokalnych palarni. Dodatkowo spora część sportowców, w tym biegaczy, często stosuje kofeinę jako rutynę przedtreningową. Z tego powodu stworzyliśmy trzy poziomy intensywności kawy, każdy dostosowany do określonego typu treningu oraz biegacza, a mieszanki zostały starannie przygotowane i wypalone przez rodzinną palarnię kawy w Polsce. W ramach projektu stworzyliśmy całą koncepcję produktu, projekty opakowań oraz content na kanały sklepu oraz do wykorzystania w kampanii reklamowej.

Chcesz wiedzieć więcej?

Porozmawiaj z nami o naszej pracy dla innych brandów oraz o tym co możemy zrobić dla Ciebie i Twojej marki.