Z okazji Euro 2024 operator stadionu PGE Narodowego zorganizował największą otwartą strefę kibica w Polsce.
Naszym zadaniem było stworzenie projektu, który swoim wyglądem przyciągnie młodszych odbiorców i zachęci ich do wspólnego kibicowania reprezentacji Polski podczas Euro 2024.
Realizacja
Całość projektu oparta jest na odcieniu czerwieni, który oprócz oczywistego nawiązania do barw narodowych, ma przykuwać uwagę zarówno w sieci, jak i w przestrzeni miejskiej. W celu uniknięcia krzykliwego efektu, jaki może wywołać nadmiar czerwieni, projekt wykorzystuje dodatkowe tekstury oraz bryłę samego PGE Narodowego w formatach statycznych. W animowanych natomiast wykorzystane zostały ujęcia ukazujące kibiców oczekujących na jeden z ostatnich meczy towarzyskich przed Euro 2024.
Wynikiem naszych prac są materiały statyczne i animowane wykorzystywane na stronach www PGE Narodowego, w kanałach komunikacyjnych partnerów takich jak Aktywna Warszawa, Miasto Warszawa czy Łączy Nas Piłka. Materiały do kampanii internetowej orazOOH w Warszawie, która obejmowała citylighty na przystankach, ekrany w komunikacji miejskiej, największe ekrany multimedialne w galerii metra Świętokrzyska, nośniki digitalowe na stacjach i w przejściach metra, ekrany wewnętrzne i totemy w galeriach handlowych Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz w sklepach Media Markt. Dodatkowo, realizowaliśmy projekty wszystkich niezbędnych materiałów na dzień wydarzenia, takich jak akredytacje, wjazdówki, animacje i plansze na telebim odtwarzane przed i po meczu oraz bumper video.
Chcesz wiedzieć więcej?
Chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących naszych realizacji? Interesuje Cię współpraca i zastanawiasz się co możemy zrobić dla Twojej marki? Skontaktuj się z nami, poznajmy się i porozmawiajmy.
W etter.agency pierwsza konsultacja jest zawsze darmowa.