PGE Narodowy

Warszawska Strefa Kibica

Misja

Z okazji Euro 2024 operator stadionu PGE Narodowego zorganizował największą otwartą strefę kibica w Polsce.

Naszym zadaniem było stworzenie projektu, który swoim wyglądem przyciągnie młodszych odbiorców i zachęci ich do wspólnego kibicowania reprezentacji Polski podczas Euro 2024.

Realizacja

Całość projektu oparta jest na odcieniu czerwieni, który oprócz oczywistego nawiązania do barw narodowych, ma przykuwać uwagę zarówno w sieci, jak i w przestrzeni miejskiej. W celu  uniknięcia krzykliwego efektu, jaki może wywołać nadmiar czerwieni, projekt wykorzystuje dodatkowe tekstury oraz bryłę samego PGE Narodowego w formatach statycznych. W animowanych natomiast wykorzystane zostały ujęcia ukazujące kibiców oczekujących na jeden z ostatnich meczy towarzyskich przed Euro 2024.

Wynikiem naszych prac są materiały statyczne i animowane wykorzystywane na stronach www PGE Narodowego, w kanałach komunikacyjnych partnerów takich jak Aktywna Warszawa, Miasto Warszawa czy Łączy Nas Piłka. Materiały do kampanii internetowej oraz OOH w Warszawie, która obejmowała citylighty na przystankach, ekrany w komunikacji miejskiej, największe ekrany multimedialne w galerii metra Świętokrzyska, nośniki digitalowe na stacjach i w przejściach metra, ekrany wewnętrzne i totemy w galeriach handlowych Westfield Arkadia, Westfield Mokotów, Galerii Wileńskiej oraz w sklepach Media Markt. Dodatkowo, realizowaliśmy projekty wszystkich niezbędnych materiałów na dzień wydarzenia, takich jak akredytacje, wjazdówki, animacje i plansze na telebim odtwarzane przed i po meczu oraz bumper video.

źródło: IG: @laczynaspilka @pgenarodowy @aktywna_warszawa
FB: /warszawa

Chcesz wiedzieć więcej?

Porozmawiaj z nami o naszej pracy dla innych brandów oraz o tym co możemy zrobić dla Ciebie i Twojej marki.