Stworzenie kreatywnej sesji zdjęciowej dla (UN)ORDINARY, firmy produkującej napoje owsiane dla baristów. Content na potrzeby promocji produktu i marki w kanałach social media firmy oraz partnerów.
Realizacja
Przygotowując się do projektu od razu wiedzieliśmy, że będziemy kreować nietypowe pomysły, jak na produkt z branży FMCG. Nazwa firmy (UN)ORDINARY mocno odzwierciedlająca charakter marki, zdefiniowała również nasze podejście do realizacji. W ten sposób, postanowiliśmy ożywić głównego bohatera identyfikacji (UN)ORDINARY i stworzyliśmy jego postać w prawdziwym świecie, którą obsadziliśmy w roli pierwszoplanowej. Jego zachowanie jest inne, wychodzi po za utarte szlaki. Nie usłyszymy jak opowiada o walorach smakowych, organicznym owsie. Królik nie pyta się nikogo o zdanie, przemierza miasto przejmując kolejne miejsca i kawiarnie w których zostawia (UN)ORDINARY Barista Oat Drink. Wie, że jego bezprecedensowe zachowanie obroni pierwszy łyk (un)ordinary.
Chcesz wiedzieć więcej?
Chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących naszych realizacji? Interesuje Cię współpraca i zastanawiasz się co możemy zrobić dla Twojej marki? Skontaktuj się z nami, poznajmy się i porozmawiajmy.
W etter.agency pierwsza konsultacja jest zawsze darmowa.