Stworzenie Key Visual’u oraz kampanii na rynek polski i rumuński, dla modelu Saucony Grid 2000, który po blisko 20 latach powrócił na rynek. But, pierwotnie zaprezentowany w 2000 roku jako model biegowy, dziś skierowany do młodych odbiorców oraz środowiska streetwearowego.
Realizacja
Pracując nad realizacją, inspirację czerpaliśmy z samego designu buta, jego nazwy – „Grid” – oraz z epoki jego pierwotnej premiery, czyli początku XXI wieku. Szczególnie zainspirował nas futurystyczny styl tamtych lat, który odzwierciedlał wygląd butów Saucony Grid 2000 i to właśnie on stał się kluczowym motywem wizualnym projektu.
Chcesz wiedzieć więcej?
Chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących naszych realizacji? Interesuje Cię współpraca i zastanawiasz się co możemy zrobić dla Twojej marki? Skontaktuj się z nami, poznajmy się i porozmawiajmy.
W etter.agency pierwsza konsultacja jest zawsze darmowa.