Już kolejny rok z rzędu mieliśmy za zadanie przygotować motyw przewodni dla 14. edycji Biegu Fabrykanta. Realizacja obejmowała:
Opracowanie ilustracji, która stanie się kluczowym elementem brandingu imprezy
Adaptacja stworzonej ilustracji na koszulki i inne gadżety dla uczestników
Wykorzystanie elementów ilustracji w brandingu
Po zeszłorocznym sukcesie naszej koncepcji i pozytywnym feedbacku uczestników, w tym roku mieliśmy utrzymać podobną stylistykę i nawiązanie do symboli i historii Łodzi.
Realizacja
Punktem wyjścia była ilustracja w stylu grafiki jednoliniowej, której styl oparty na płynnej linii tworzy cały obraz. Zastosowanie tego podejścia pozwoliło uzyskać lekkość i nowoczesność, a jednocześnie zachować kunszt i autentyczny charakter, idealnie wpisujący się w ducha łódzkiego rzemiosła i przemysłowej tradycji miasta.
Inspirację czerpaliśmy z historii miasta i budynków dawnych manufaktur. W projekcie pojawiają się odniesienia do robotniczej Łodzi, charakterystycznej cegły, ozdobnych detali oraz Łódzkiej Szkoły Filmowej i do klasyki polskiego kina czyli „Ziemii Obiecanej”.
Ilustracja tworzy spójną, dynamiczną opowieść o Łodzi czyli o mieście przemysłu, sztuki i pasji. Motyw stał się nie tylko dekoracją brandingu, lecz także wizualną metaforą miejsca w którym odbywa się wydarzenie.
Chcesz wiedzieć więcej?
Chcesz poznać więcej szczegółów dotyczących naszych realizacji? Interesuje Cię współpraca i zastanawiasz się co możemy zrobić dla Twojej marki? Skontaktuj się z nami, poznajmy się i porozmawiajmy.
W etter.agency pierwsza konsultacja jest zawsze darmowa.